Zgaduję, że kiedy już dostałam tom bułka w głowe to zemdlałam XD No i kiedy już mi wrocila przytomnosc, to obudzilam się w strasznie ciemnym pokoju, i nic nie widzałam. :oo No w ogóle nie wiedziałam gdzie jestem, co się dzieje, dlaczego tu jestem i kto mi to zrobił. Kurwa, kto by chcial porywac taka zajebista i w ogole ladna dziewczyne, jak ja? Co prawda jestem biedna, i pracuje w piekarni ojca, który jest chlebocholikiem, no ale...tak się nie robi:CCC poczułam sznury, czyli jestem związna XD Trochę się szarpałam, ale nie udało mi się wydostać :c Uslyszalam jakieś pukanie nad soba, i nagle otworzyly się drzwi. Oślepiło mnie światło, i musiałam zamknąc oczy xd
NAGLE wszedł ten sam chłopak, który był w piekarni. BOŻE, nie spodziewałam się tego
Podszedł i powiedział:
-Heeej piękna – alez miał skesowny głos, gdybym była chlopakiem pewnie by mi stanol XDDDD
-SPADAJ, ŚMIERDZISZ – było czuć szkocką na kilometr, fuj, powinien się umyc, albo może to bylam ja....XDD no już nie wiem sama...
- Cii....jak Ci na imię? - zapytał
-Jestem Lucy....Lucy Dupogrzmot – odpowiedziałam
- Zgaduję, że nie jeden grzmot był u Ciebie w dupie- zazartował
-ZAMKNIJ SIĘ, i powiedz co ja tutaj robię i czemu ja?
-No bo widziałaś jak kradnę nie? NO to musiałem Cię porwać, żebyś nie nasłała policji na mnie, jesteś aż tak głupia.
-hahaahhahah- śmiech idiotki- nie, tylko byłam ciekawa, czemu porwałeś mnie, biedną dziewczynę z piekarni.
-Byłaś świadkiem, tak apropo to nie martw się o iphona...leży u gory w pokoju...-zacząl sciszać głos, a po chwili mruczal jak kot.
-Umm....okej, ale może mnie wypuscisz, a ja obiecuje nic nie powiedziec policji...-BOZE CO TU SIE DZIEJE, myślałam...
-Nie...teraz mam co do Ciebie inne plany...jesteś piękna...muszę Ci pokazać prawdziwy świat, dla takich jak Ty- i nagle zacząl się maniakalnie śmiać...
* * *
Więc pojawił się rozdział 1!
Mam nadzieję że wam się podoba :D
Poproszę o komentarze, one bardzo motywuję :D ~ Michalina
NO I KURFA ZAJEBISTE /D
OdpowiedzUsuńBEZ EMOTIKONEK!!!
OdpowiedzUsuń